Diferencies ente revisiones de «Cándida de San Agustín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plantía {{Problemes artículo}}
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-tres año\b +trés años)
Llinia 30:
El 13 d'abril de 1820, Cándida queda güérfana y tien de faese cargu de la casa y de la educación de la so hermana Mª Dolores, de tan solu diez años. A partir d'entós empieza a manifestar, como venía faciendo dende la so infancia, el so deséu de faese relixosa y consagrase a Dios, pero'l so padre nun acepta tal fechu. Entamaba pa ella, debíu la so posición socioeconómica, según pola so guapura y virtúes, rellacionala con dalgún de los mozos de les meyores families de Valdepeñas dispuestos al novialgu con Cándida.
 
Tres trestrés añoaños d'espera, el 15 de mayu de 1826 tomaba'l vezu nel [[Conventu de La nuesa Señora de la Consolación]] [[en Alcalá de Henares]], añediendo al nome de Cándida'l de [[“San Agustín”]]. Concretamente, hai constancia de que, el 23 d'abril de 1826, Domingo del Ríu y Murga daba llicencia por que tomara el vezu cola obligación de dar seis mil reales de dote y dos mil pa gastos de noviciáu.
 
En 1852, el Conceyu de Valdepeñas, presentó una esposición a la reina, solicitando permisu pa fundar na villa un conventu de relixoses Agustinas, que se dedicaren al empar a la educación de neñes. Pa ello deseyaben que fuera M. Cándida la que llevara a cabu esta xera.<ref>[http://www.agustinassanmateo.org/pdf/candida_san_agustin.pdf Cándida de San Agustín (1804-1861) 150 aniversariu]</ref>