Diferencies ente revisiones de «Switched at Birth»

Contenido eliminado Contenido añadido
m «Arquivu» => «Archivu»
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-tres año\b +trés años)
Llinia 39:
 
== Premisa ==
Bay Kennish ([[Vanessa Marano]]) ye una [[adolescente]] amante del arte que ta siendo criada pola so madre, una ama de casa llamada Kathryn ([[Llea Thompson]]) y el so padre, el exjugador de [[béisbol]] profesional John ([[D. W. Moffett]]), nos barrios ricos de Mission Hills, [[Kansas]], xuntu col so hermanu Toby ([[Lucas Grabeel]]). Dempués d'estudiar los [[grupu sanguíneos|tipos de sangre]] na escuela, Bay empieza a preguntar por qué'l so tipu de sangre nun coincide col de los sos padres. La familia fai les [[exame xenéticu|pruebes xenétiques]] que confirmen que Bay nun ta biológicamente rellacionada con ellos. Afayen que nel hospital camudaron por erru al so naciellu con otra, Daphne Vásquez ([[Katie Leclerc]]), una adolescente [[sordera|sorda]] que vive cola so lluchadora madre soltera Regina ([[Constance Marie]]) y la so güela puertorriqueña Adrianna ([[Ivonne Coll]]) nun barriu de clase obrera en [[Riverside (Misuri)|Riverside]], [[Misuri]]. Un casu de [[meninxitis]] causó que Daphne perdiera l'oyíu cuando tenía trestrés añoaños, polo que garrasti a Carlton, una escuela pa sordos, onde se xuega al [[baloncestu]] y fálase tan solo en llingua de signos.
 
Cuando los dos families axúntense, les moces lluchen coles sos identidaes, mientres Bay enseña les sos habilidaes artístiques a Regina y Daphne les sos habilidaes atlétiques a John, dambes families lluchen por afaer se a la situación. Los Kennish enterar de que Regina tien problemes financieros y propónen-y treslladar se a ella y a la so madre, xuntu con Daphne a la so casa de güéspedes. La nueva situación obliga a les moces, xuntu colos dos families, a lluchar coles sos diferencies y abrazar les sos semeyances. Kathryn quier conocer a Daphne como la so madre, alloñar ensin querer de Bay, ente que Regina llucha contra la infuencia que Kathryn tien sobre Daphne y anque dacuando tien venceyos con Bay, nun quier camudar a les moces.
Llinia 62:
* [[Ryan Lane]] interpreta a Travis, un amigu sordu de Daphne y Emmett. Tuvo una curtia relación amorosa con Daphne y vive con Emmett y Melody, yá que los sos padres nun aprendieron el llinguaxe de señes y nun caltien una bona relación con ellos, lo que lo llevó inclusive a dormir nel Llavaderu Kennish.
* [[Austin Butler]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Wilke|James "Wilke" Wilkerson III]], el meyor amigu ricu de Toby, que ta nuna banda con él. Él namórase de Daphne, y tuvo saliendo con ella dende l'episodiu 15. Más tarde, ye unviáu a un internáu pol so padre y Daphne y él dexar y queden como amigos.
* [[Gilles Marini]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Angelo Sorrento|Angelo Sorrento]], el padre biolóxicu de Bay Kennish y ex-noviu de Regina Vásquez. Cuando Daphne tenía trestrés añoaños, fixéra-y la prueba d'ADN, que demostró los sos barruntos de qu'ella nun yera la so fía biolóxica. Creía Regina tuvo de tener una aventura amorosa y dexar criando a Daphne sola. Cuando s'entera del cambéu, torna y espera ser parte de la vida de Bay, de Daphne, y de Regina de nuevu, namá pa sumir de nuevu cuando la madre de Regina llama a la policía sobre él al afayar que yera un fuxitivu por cuenta de un incidente qu'asocedió va un tiempu.
* [[Ivonne Coll]] interpreta a [[Llista de personaxes de Switched at Birth#Adriana Vásquez|Adriana Vásquez]], la madre de Regina, la güela de Daphne, y la güela biolóxica de Bay, que vive con Regina y Daphne na casa de güéspedes de los Kennish.
* [[Maiara Walsh]] interpreta a Simone Sinclair, una antigua amiga de Bay y ex-novia de Wilke que se demuestra que ye remanadora y egoísta. Faise amiga de Daphne de primeres, en contra de los deseos de Bay, y dempués de delles fregadures finalmente dexen de selo.