Diferencies ente revisiones de «Marcelino Hevia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correición de modelos de coches
Llinia 12:
| copilotos anteriores =
| años activu= 1997 -
| títulos nacionales = 2
| victories =
| podio =
Llinia 23:
 
== Biografía ==
Debuta en [[Temporada 1997 del Campeonatu d'España de Rallyes|1997]] nel [[Campeonatu d'España de Rallyes]] d'asfaltu, nel [[Rally Sierra Morica]] llogrando esa temporada la victoria nos Ctos. d'Asturies y España Junior y abandonando la competición a final de temporada per falta de presupuestu. Retorna a la competición en 2001 con un FIAT PuntuPunto HGT col qu'apuesta solu dos pruebes tres un fuerte accidente nel Rally de Torrelavega que lu caltien estremáu hasta final d'añu cuando remanez con un Mitsubishi Evo V. En 2002 disputa'l Nacional de Monte, llogrando'l títulu na categoría de [[grupu N]] que revalidaría en 2004 con un BMW M3 en permaneciendo inactivu en 2003. Tres otru parentesis retorna en 2006 al Nacional y Rexonal Asturianu de Rallyes y [[Temporada 2006 del Campeonatu d'España de Rallyes|2006]] cierra la so meyor temporada, alzándose como [[Campeón d'Asturies de Rallyes]] con un [[Fiat PuntuPunto]] [[S1600]], col que tamién apostó'l nacional de rallyes d'asfaltu, diendo de menos a más a lo llargo de too l'añu, destacando'l 4º puestu llográu nel rallye Pricipe d'Asturies d'esi añu.
 
Na temporada 2007 participa encuadráu nuna estructura semioficial de FIAT- Rede de Concesionarios nel Campeonatu d'España de Rallyes de [[Temporada 2007 del Campeonatu d'España de Rallyes|2007]] a bordu d'un [[Fiat Grande PuntuPunto]] [[S2000]]. Vence nel Rallye de Aviles, nun acabando en nenguna otra prueba por causa de salíes de carretera o averíes magar llegar a liderar delles d'elles. Esta temporada, qu'a lo postrero sería la de la so retirada, tuvo condicionada por una grave enfermedá que lu llevó a pasar pol quirofano de primeres de la mesma y de nuevu nel mes d'ochobre y que determinó'l so abandonu definitivu de la competición a final d'añu.
 
Na temporada 2012 vuelve a la competición a los mandos d'un Mitsubishi Evo X Gr.N, apostando la primer carrera na Xubida a Santu Emiliano.
Llinia 33:
* 2002 - Campeón d'España de Monte [[Grupu N]] ([[Mitsubishi Lancer Evolution|Mitsubishi Lancer Evo V]]).
* 2004 - Campeón d'España de Monte [[Grupu N]] ([[BMW M3]] 3.2).
* 2006 - Campeón d'Asturies de rallyes ([[Fiat PuntuPunto]] [[S1600]]).
** 6º [[S1600]] del Campeonatu d'España de rallyes.
** 8º xeneral del Campeonatu d'España de rallyes.
** 13º xeneral de la Copa d'Europa de rallyes Suroeste.
* 2007 - [[Equipu priváu|Pilotu priváu]] Fiat ([[Fiat Grande PuntuPunto]] [[S2000]]) nel nacional d'asfaltu.
 
== Enllaces esternos ==