Diferencies ente revisiones de «Sofía Chotek»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Plantía {{Ficha de...} a {{persona}}
m Iguo apostrofación
Llinia 6:
Nació en Stuttgart, nel senu d'una familia de la nobleza [[bohemia]], cuarta fía del aristócrata [[Boguslao Chotek]], conde de Chotkova y Wognin y de la so esposa, la condesa Guillermina Kinsky de Wchinitz y Tettau. De mozu foi [[dama de compañía]] de la [[Isabel de Croÿ|archiduque Isabel]], esposa del archiduque [[Federico d'Austria]].
 
En [[1888]] conoció al que sería'l so maríu nun baille en [[Praga]] y empezaríen una relación amorosa secreta. [[Francisco Fernando d'Austria|Francisco Fernando]] aprovecharía les visites a los sos familiares pa ver a Sofía, y éstos pensaron que se namorara de [[María Cristina de Habsburgod'Habsburgu-Lorena|María Cristina]], hermana mayor del archiduque Federico. Cuando l'archiduquesa Isabel enterar de la relación despidió a Sofía, creando un escándalu na sociedá de la dómina.
 
L'emperador [[Francisco José I d'Austria|Francisco José]] díxo-y a Francisco Fernando que nun yera posible'l matrimoniu con Sofía, cuidao que al ser el so socesor tenía de casase con un miembru de la familia [[Casa de Habsburgod'Habsburgu|HabsburgoHabsburgu]] o de dalguna casa real europea, y Sofía nun axuntaba estos requisitos. Sicasí, Francisco Fernando aportunó en que nun contraer matrimoniu con otra muyer.
 
Nun foi hasta 1899 cuando l'emperador [[Francisco José I d'Austria|Francisco José]] aportó a esti matrimoniu morganáticu, que se celebró l'añu siguiente cola condición de que los sos fíos nun tuvieren derechu al tronu austrohúngaru. En 1905 foi-y concedíu'l títulu de duquesa de Hohenberg, que-y dexaba ser tratada como ''Alteza'', pero de menor rangu qu'el d'archiduquesa d'Austria.