925 030
ediciones
m (YoaR treslladó la páxina "La Ponte del Arzobispu" a "El Puente del Arzobispo" ensin dexar una redireición) |
m (Correición de topónimos) |
||
{{llocalidá}}
'''
En 2016 cuntaba con una población de 1296 habitantes según los datos oficiales del [[Institutu Nacional d'Estadística (España)|INE]]. Asitiar a 110 kilómetros de Toledo, la capital provincial.
La estensión superficial del términu municipal ye inferior a un kilómetru cuadráu (0,98 km²), siendo'l más pequenu de [[Castiella-La Mancha]] y unu de los más pequenos a nivel nacional.
Físicamente, el núcleu urbanu
Alministrativamente, ta asitiáu dientro de la contorna de la [[Campana de Oropesa]] y llinda pel sur con [[provincia de Cáceres|Cáceres]] y per los otros estremos col términu vecín de [[Alcolea de Tajo]].
=== Xeoloxía ===
[[Archivu:Villafranca de la Puente del Arzobispo.jpg|thumb|Placa de bienvenida a
Mientres la [[Yera Cenozoica|yera terciaria]], produciéronse presiones oroxéniques alpines que traxeron a la formación de bloques llevantaos, que dieron llugar a les sierres interiores de la [[Pandu]] (Sierra de Gredos y Montes de Toledo) y bloques fundíos, aniciando depresiones meseteñas, como la del [[Tajo]].
=== Clima ===
[[Archivu:El Puente del Arzobispo Pedro Tenorio 971.jpg|thumb|Monumentu al arzobispu de Toledo Pedro Tenorio
El so encajamiento ente unidaes del relieve y el so aislamientu de la influencia marítima caracterícen-y por unes irregulares precipitaciones estacionales y unes amplitúes térmiques altes, con branos calorosos ya iviernos fríos.
== Toponimia ==
Xuan I, rei de Castiella, estableció en primer llugar el nome de Villafranca de la
== Historia ==
== Monumentos y llugares d'interés ==
[[Archivu:Ceramica Puente Arzobispo bicarbonato lou.jpg|thumb|Tarru pa bicarbonatu.]]Percima de toos destaca [[
Otros edificios menores son la ilesia parroquial de Santo Catalina, la Picota, el Conventu Hospital de Santo Catalina. La primera, anque data del sieglu XV, nun caltién nada de la so estructura primitiva, siendo totalmente reformada nel sieglu XIX. A lo último, pela rodiada del pueblu atopa'l [[Dolmen]] de Azután.
Adicionalmente, y pola so importancia na fabricación de [[cerámica]], cuenta col [[Centru d'Interpretación de la Cerámica
== Personaxes pernomaos ==
Arzobispu, España.jpg|Amuesa de cerámica VII Ficheru:Cerámica VIII Ponte del
Arzobispu, España.jpg|Amuesa de cerámica VIII Ficheru:Cerámica IX
Ficheru:Cerámica X Puente del Arzobispo, España.jpg|Amuesa de cerámica X
Ficheru:Cerámica XI Puente del Arzobispo, España.jpg|Amuesa de cerámica XI Ficheru:Cerámica XII Ponte del
== Ver tamién ==
* [[Lloza de
== Referencies ==
[[Categoría:Conceyos de la provincia de Toledo]]
[[Categoría:Llocalidaes de la provincia de Toledo|
[[Categoría:
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]
|