Diferencies ente revisiones de «Alministración Federal d'Aviación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-once año\b +once años)
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 46:
La Subdivisión d'Aeronáutica pasó a llamase Oficina de Comerciu Aéreu en 1934 pa reflexar el so estatus ameyoráu dientro del Departamentu. A midida que aumentaben los vuelos comerciales, la dirección afaló a un grupu d'aerollinies a establecer los trés primeros centros p'apurrir control de tránsitu aéreu (ATC) a lo llargo de les víes aérees. En 1936, la mesma Oficina fixo cargu de los centros y empezó a ampliar el sistema ATC. El controladores pioneros de tránsitu aéreu usaron mapes, cayueles y cálculos mentales p'asegurar la separación segura d'aviones que viaxen per rutes designaes ente ciudaes.
 
En 1938, la Llei d'Aeronáutica Civil tresfirió les responsabilidaes de l'aviación civil federal del Departamentu de Comerciu a una nueva axencia independiente, l'Autoridá d'Aeronáutica Civil. La lexislaciónllexislación tamién amplió'l papel del gobiernu, dándo-yos l'autoridá y el poder pa regular les tarifes aérees y determinar les rutes que les aerollinies sirviríen.
 
El presidente Franklin D. Roosevelt estremó l'autoridá en dos percancies en 1940, l'Alministración d'Aeronáutica Civil (CAA) y la Xunta d'Aeronáutica Civil (CAB). CAA foi responsable del ATC, la certificación d'aviones, el cumplimientu de la seguridá y el desenvolvimientu de les víes aérees. CAB encargar de la regulación de la seguridá, la investigación d'accidentes, y la regulación económica de les compañíes aérees. La CAA yera parte del Departamentu de Comerciu. El CAB yera una axencia federal independiente.
Llinia 52:
Nel víspora de la entrada d'Estaos Xuníos na Segunda Guerra Mundial, CAA empezó a estender les sos responsabilidaes ATC a les operaciones de despegue y aterrizaxe nos aeropuertos. Esti papel ampliáu finalmente convirtióse en permanente dempués de la guerra. L'aplicación del radar al ATC ayudó a'l controladores nel so intentu de caltenese al corriente de la puxanza de la posguerra nel tresporte aéreu comercial. En 1946, mentanto, el Congresu dio a CAA la xera adicional d'alministrar el programa d'aeropuertu d'ayuda federal, el primer programa d'asistencia financiera en tiempu de paz destináu puramente a promover el desenvolvimientu de los aeropuertos civiles del país.
 
La era que s'averaba de los viaxes n'avión y una serie de choques nel aire (la más notable foi'l choque nel aire del Gran Cañón de 1956), provocó l'aprobación de la Llei Federal d'Aviación de 1958. Esta lexislaciónllexislación asignó les funciones de la CAA a un nuevu órganu independiente, Axencia Federal d'Aviación. La llei tresfirió la regulación de la seguridá aérea de la CAB a la nueva FAA, y tamién dio a la FAA la responsabilidá esclusiva d'un sistema civil-militar común de saléu aéreu y control de tráficu aéreu. El primer alministrador de la FAA, Elwood R. Quesada, foi ex-xeneral de la Fuerza Aéreo y asesor del presidente Eisenhower.
 
El mesmu añu foi testigu de la nacencia de l'Alministración Nacional d'Aeronáutica y Espaciu (NASA), creada tres el llanzamientu polos soviéticos del primer satélite artificial y asumiendo el papel de la NACA na investigación aeronáutica.
Llinia 60:
Coles mesmes, una nueva Xunta Nacional de Seguridá nel Tresporte asumió'l rol de la Xunta d'Aeronáutica Civil (CAB) d'investigar y determinar les causes de los accidentes de tresporte y faer encamientos al secretariu de tresporte. CAB fundir en DOT coles sos responsabilidaes llindaes a la regulación de rutes aérees y tarifes aérees comerciales.
 
La FAA asumió gradualmente funciones adicionales. Los secuestros de los años sesenta yá llevaren al organismu a la seguridá de l'aviación civil. En respuesta a los secuestros asocedíos el 11 de setiembre de 2001, esta responsabilidá ye tomada principalmente pol Departamentu de Seguridá Nacional. La FAA arreyóse más colos aspeutos ambientales de l'aviación en 1968 cuando recibió la enerxía d'afitar estándares del ruiu de les aeronaves. La lexislaciónllexislación en 1970 dio a l'axencia la xestión d'un nuevu programa d'ayuda aeroportuaria y ciertes responsabilidaes adicionales pa la seguridá aeroportuaria. Mientres los años 60 y 70, la FAA tamién empezó a regular l'altitú (sobre 500 pies) el vuelu de la cometa y del globu.
 
A mediaos de la década de 1970, l'axencia llograra un sistema de control de tráficu aéreu semiautomático qu'utilizaba teunoloxía de radar y d'ordenadores. Sicasí, esti sistema riquía meyores pa caltener el ritmu de la crecedera del tráficu aéreu, especialmente dempués de que la Llei de Desregulación de les Aerollinies de 1978 esaniciara gradualmente la regulación económica de les aerollinies. Una fuelga nacional per parte del sindicatu de controladores de tránsitu aéreu en 1981 impunxo restricciones temporales de vuelu pero nun cerró'l sistema d'espaciu aéreu. Mientres l'añu siguiente, l'axencia dio a conocer un nuevu plan pa automatizar entá más les sos instalaciones de control de tránsitu aéreu, pero'l progresu foi decepcionante. En 1994, la FAA pasó a un enfoque más pasu a pasu qu'apurrió a los controladores equipos avanzaos. En 1979, el Congresu autorizó a la FAA a trabayar colos principales aeropuertos comerciales pa definir les contornes de la contaminación acústica ya investigar la viabilidá de la mitigación del ruiu por aciu programes de rehabilitación residencial. A lo llargo de la década de 1980, estes cartes fueron implementaes.