Diferencies ente revisiones de «Bolsa de Londres»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 17:
El "Change Alley" espolletó mientres dellos años, anque esto cambéu cuando sufrió un revés nel añu 1720.
Había una empresa llamada'l [[South Sía Blue]], que fuera creada ente'l Gobiernu y [[John Blunt]]. Dicha empresa causara una gran escitación ente los brokers. La empresa llevaba nueve años nun siendo rentable, y el Gobiernu quixo vender valores pa poder faer frente a la delda acumulada.
Los valores salieron a puya a 128£, pero rápido algamaron el valor de 1050£ n'apenes 6 meses. La burbuya inevitablemente esplotó, faciendo cayer los valores a 124£. El sucesu creó un clamor popular, lo qu'obligó al gobiernu a modificar la lexislaciónllexislación pa prevenir futures burbuyes como ésta. El mercáu de valores tardó enforma tiempu en recuperase d'esti eventu.
 
=== Threadneedle Street y Capel Court ===
El cofee-shop Jonathan's quemar en 1748, y si añedimos el creciente hacinamiento na zona del "Change Alley", provocó que los brokers construyeren un nuevu "Jonathan's" na cai [[Threadneedle Street]], y empezaron a cobrar pola entrada. L'edificiu rápido camudo'l so nome por "Bolsa de valores", y en 1801 volvió camudar el so nome a "Habitación de subscripción de valores" n'entrando a valir la nueva lexislaciónllexislación.
 
Entá y tou esto nun paecía abondu, polo que se treslladaron al recién construyíu "Capel Court". La bolsa recuperóse cerca del añu 1820, cola crecedera de les industries del ferrocarril, minería, canales y seguros. Rápido empezaron a crease otres bolses a lo llargo del reinu xuníu, y añedióse el comerciu de [[Bono (finances)|bonos]] a la de los valores.