Diferencies ente revisiones de «Enfermería»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 177:
N'[[Estaos Xuníos]], según Donahue, el primer testu sobre enfermería publicar en [[1885]] pola señora Clara Weeks Shaw, y la primer revista nacional sobre enfermería, ''The Trained Nurse and Hospital Review'', apaeció en [[1888]]. Según Donahue, [[Lilian Wald]] foi la precursora de lo que güei s'entiende como Enfermería Comuñal, per mediu d'un proyeutu qu'empezó en [[Nueva York]] en [[1893]] como una organización filantrópica, y que constituyiría la base pal posterior desenvolvimientu de la Salú Pública en dichu país. N'[[España]] non puede falase d'un orixe específicu de la Enfermería de Salú Pública, una y bones les idees anglosaxones nun tuvieron enforma ecu ente les enfermeres españoles, hasta qu'en [[1933]] creáronse les 50 primeres places d'enfermeres visitadoras y sanitaries. Darréu, Mrs. Benford Fenwick fundaría'l ''Conseyu Internacional d'Enfermeres'', la más antigua de toles organizaciones internacionales pa trabayadores profesionales. En [[1922]], na [[Universidá d'Indiana]], fundóse la [[Sigma Theta Tau]], una organización que promueve la investigación y dirección d'Enfermería. Los sos miembros son escoyíos acordies con los sos llogros académicos y calidá profesional, y ente ellos figuren estudiantes, estudiantes graduaos en Programes d'Enfermería y dirixentes d'Enfermería Comuñal.<ref name="Cuestiones" />
 
A principios del [[sieglu XX]], nos Estaos Xuníos almitíase, polo xeneral, que la lexislaciónllexislación sobre l'aprobación estatal pa la Enfermería alzaría a les persones que la practicaben a un nivel profesional por aciu l'establecimientu d'unes normes educatives mínimes pa les escueles d'Enfermería. Sicasí, a midida que la demanda d'enfermeros crecía, estableciéronse más escueles d'Enfermería de distinta calidá, circunstancia que fixo pocu por ameyorar el nivel del oficiu.
 
Na [[segunda guerra mundial]], la enfermería adquirió mayor importancia y relieve. Nos últimos díes de la guerra un artículu de Bixler y Bixler na revista ''Am. J. of Nursing'' valoraba la enfermería como un oficiu. Los siete criterios pa un oficiu identificaos por estos autores yeren aplicables a la enfermería de la forma en que se practicaba nesi momentu y xustificaben la considerancia de la enfermería como oficiu. Bixler y Bixler revisaron los sos criterios y el nivel profesional de la enfermería 14 años dempués y repararon que dambos siguíen siendo válidos.