Diferencies ente revisiones de «Georges-Jacques Danton»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 9:
Dempués de treslladase a París, empecipiar pa él una etapa de prosperidá gracies a un afortunáu matrimoniu cola fía d'un home fanegueru. Llogró un importante préstamu que-y dexó una prestixosa posición llegal y llevar una vida acomodada. Cuando empezó la Revolución francesa en 1789, introducir na política con entusiasmu y pasó a ser el presidente del [[club de los Cordeliers]], la vanguardia del radicalismu parisín. Los sos discursos de cutiu yeren intensos, pero solía actuar con precuru. Magar ser una persona arrogante, atenta y de gran flexibilidá ideolóxica, recayeron en 1791 graves barruntos de qu'aceptaba sobornos de los monárquicos.
 
En xunetu de [[1790]], fundó La Sociedá de los Derechos del Home y del Ciudadanu, más conocíu pol club de Los Cordeliers, enantes citáu. Tres un curtiu esiliu en Gran Bretaña, en 1792 tornó a París y participó en La Insurrección del 10 d'agostu de [[1792]]. L'Asamblea LexislativaLlexislativa nomó-y Ministru de Xusticia.
 
Nun se convirtió nuna figura relevante hasta la cayida de la monarquía, asocedida n'agostu de 1792. Como ministru del gobiernu provisional, inspiró y esixó audacia, el valor que salvaría a la Francia revolucionaria de los sos enemigos. Foi escoyíu miembru de la Convención Nacional, na que recibió darréu los ataques de los diputaos moderaos, conocíos como girondinos, que-y consideraben un radical y un rival peligrosu. Danton intentó conciliase colos sos oponentes, pero los sos esfuerzos fueron refugaos. Esti conflictu resolver cola cayida de los girondinos en xunu de 1793. Mentanto, emprestó los sos servicios nel Comité de Salvación Pública, l'órganu executivu de la República Francesa, pero fracasó estrepitosamente nel so intentu de poner fin a la guerra ente Francia y les monarquíes europees al traviés de canales diplomátiques. Finalmente, el so aliáu, Maximilien de [[Robespierre]], remaneció como figura central del Comité.