Diferencies ente revisiones de «Nokia Corporation»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
Llinia 38:
En contraste, nel mercáu finlandés les redes de telefonía local fueron establecíes escontra [[1980]] y nenguna d'elles adquiría'l so equipu de provisores nacionales. Al incorporase a la dinámica de les telecomunicaciones, Nokia hubo de responder a los requerimientos de los sos veceros, lo cual llevó a la empresa a anovar nos sos productos y servicios. L'efectu d'estes polítiques puede midise na disponibilidad de teunoloxía en materia de telecomunicaciones pa la sociedá finlandesa. Según datos del [[Bancu Mundial]], Finlandia ye'l país con mayor penetración d'Internet de la [[Xunión Europea]], con 1.116,78 usuarios con accesu a la [[Internet|rede global]] por cada 10.000 habitantes (la media imperante na Unión Europea ye d'apenes 295,48 usuarios a xunetu de 1999); en tantu esisten 554 llinies telefóniques por cada 1.000 habitantes (frente a 428,71 llinies qu'en promediu tien la [[UE|Europa comuñal]]); y esisten 349,2 ordenadores personales por cada 1.000 habitantes (na Unión Europea'l promediu ye de 237,4 ordenadores).
 
Nos setenta, les autoridaes finlandeses en materia de telecomunicaciones, aprobaren una lexislaciónllexislación, similar a la enllantada en Suecia, pa establecer la telefonía móvil nos automóviles, que taría conectada a la rede pública. Nos siguientes meses, los demás [[países nórdicos]] desenvolvieron iniciatives similares, sobremanera al reconocer que los sistemes de telecomunicaciones de cada unu d'esos países nun taba conectáu colos de los demás. Nun esistía'l [[Itinerancia|roaming]], como se-y conoz anguaño, y entós llegóse a la conclusión de que sería necesariu desenvolver una rede común con estándares allegaos. Asina, en [[1981]] nació'l serviciu nórdicu de [[telefonía móvil]] qu'utilizó 450 MHz y que foi'l primeru nel mundu n'establecer la telefonía móvil ente diversos países, amás de que foi bien esitosu. Nel intre d'esa década, otros países europeos y del restu del mundu siguieron los pasos de los nórdicos, al empar que Nokia yá taba abasteciendo de teléfonos móviles con otros estándares a [[Alemaña]], Francia, [[Italia]] y el [[Reinu Xuníu]].
 
En [[1982]], Grupo Nokia produció'l primer sistema de telefonía móvil, denomináu Senator. La demanda por esti productu creció y foi necesariu crear conmutadores, equipos de tresmisiones y estaciones de base pa garantizar les sos operaciones. Les especificaciones de los nuevos estándares fueron espublizaes y licitadas nuna apertura a la competencia internacional.