Diferencies ente revisiones de «Códigu d'idioma»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Amestar plantía {{correxir títulu}}
m Preferencies llingüístiques
Llinia 1:
Un '''códigu d'idioma''' ye un códigu qu'asigna lletres y/o númberos como identificadores o clasificadores de los [[idioma]]s. Estos códigos pueden ser utilizaos pa entamar colecciones de les biblioteques o presentaciones de datos, pa escoyer les localizaciones correctes y les traducciones de la informática, y como una designación embrivida de más formes d'idioma-nome.
 
== Dificultaes de clasificación ==
Los esquemes de códigos d'idioma, intenten clasificar nel complexu mundu de los idiomes humanos, los [[dialectu]]s y variantes. La mayoría d'ellos realizar dellos compromisos ente ser xenerales y completos, y suficientes pa ser compatibles con dialectos específicos.
 
Por casu, la mayoría de la población de [[América Central]] y [[América del Sur]], falen [[idioma español|español]]. L'español faláu en [[Méxicu]] ye un pocu distintu del español faláu en [[Perú]]. Les distintes rexones de Méxicu tienen dialectos y acentos llixeramente distintos del español. Un sistema de códigu d'idioma podría arrexuntar toos estos como "español" pa la eleccióneleición d'un diseñu de tecláu, más como "español" pa usu xeneral, o dialectu separáu pa cada rexón específica d'idiomes.