Diferencies ente revisiones de «Vicente de Paúl»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- xuntu a + xunto a )
m Preferencies llingüístiques
Llinia 51:
A partir de 1639, Vicente empezó a entamar campañes pa socorrer a los que sufríen pola guerra, les plagues y la fame. Unu d'el ayudantes de Vicente, l'Hermanu Mateo Regnard, fixo 53 viaxes, travesando les files del enemigu amarutáu, llevando dineru de Vicente p'auxiliu de los que s'atopaben en zones de guerra.
 
De 1643 a 1652 sirvió nel Conseyu de Conciencia, cuerpu alministrativu selectu qu'aconseyaba al rei no referente a la eleccióneleición d'obispos. Coles mesmes foi amigu y de cutiu, conseyeru, de munchos de los guíes espirituales del so tiempu. Nel añu 1648, depués de la [[guerra de los Trenta Años]], tien llugar la [[Fronda (sublevación)|guerra de la Fronda]] como resultáu de la cual la probeza azotó cruelmente [[París]] y otres poblaciones de Francia.
 
{{cita|De les consecuencies de la devastación de la Guerra de la Fronda, por casu, pueden atopase relatos fechos al traviés de cartes a Vicente de Paúl, unviaes polos misioneros de la Congregación de la Misión – padres Paúles. Dicen ellos: «Acabamos de visitar 35 aldegues del decanatu de Guisa onde atopamos cerca de 600 persones, que la so miseria ye tan grande, que se llancen sobre perros y caballos muertos, dempués inclusive de que los llobos quitaren la sede la fame. Solamente en Guisa hai más de 500 enfermos abelugaos en buecos y en covarones, llugares más apropiaos p'allugar animales que persones humanes».<ref name="Guerra de la Fronda"/>}}