Diferencies ente revisiones de «Desmond Dekker»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-allí +ellí )
Llinia 4:
El cantante, del que'l verdaderu nome yera Desmond Adolphus Dacres, nació en [[Kingston]] ([[Xamaica]]) y quedó güérfanu na adolescencia. Foi'l primer gran astru del pop xamaicanu, cuando los nomes de [[Bob Marley]] o [[Jimmy Cliff]] tovía nun yeren conocíos.
 
Los primeros ésitos menores llegáron-y a mediaos de los años 60 na so tierra caribeña. Al entamu de la so carrera, la so música yera sincera y correcta. Foi a lo llargo de los años 60 cuando se tornó más políticu, treslladóse a Inglaterra y collechó allíellí el so primer ésitu cola canción inspirada en James Bond 007 (Shanty Town), y qu'algamó gran sonadía ente los [[rude boys]] (mozos xamaicanos de los ''ghettos'' dedicaos a la delincuencia y a semar el terror).
 
La fama a nivel internacional llegó-y en [[1969]] con ''The Israelites'', un cantar que fala de la rellación ente la probitú y la violencia. Tanto en Gran Bretaña como en muchos otros países llogró asína asitiase nel númberu ún de les llistes. Foi el primer intérprete xamaicanu en metese nel mercáu [[Estaos Xuníos|estauxunidense]] con música auténticamente xamaicana.