Diferencies ente revisiones de «Luis Fernández López»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Allí +Ellí )
Llinia 4:
Fíu del [[Logroño|logroñés]] Enrique Fernández, catedráticu de la [[Universidá d'Uviéu]]. Güérfanu primero de madre y depués de padre, en [[1909]] él y los sos hermanos treslládense a vivir a [[Madrid]] con so güelu maternu, que morrerá poco depués, separtándose los hermanos y diendo él a vivir a [[Barcelona]] con so tíu maternu. Ésti va facelu abandonar los estudios, entrando como aprendiz nuna xoyería de les Rambles. En [[1912]] matricúlase nel turnu nocturnu de la Escuela de Belles Artes de Barcelona, la [[Escuela Llotja|Llotja]], mientres sigue desempeñando diferentes oficios pa pagase los estudios.
 
Depués de finalizar los sos estudios treslládase en [[1924]] a París, onde entra en contactu col movimientu artísticu de [[Montparnasse]] mientres se gana la vida trabayando nuna imprenta. AllíEllí conoz a artistes como [[Brancusi]], [[Georges Braque|Braque]], [[Amédée Ozenfant|Ozenfant]]... Tamién entra en contactu col escultor [[Julio González Pellicer]], tamién [[España|español]]. Nésti ambiente entrará en contactu socesivamente col [[purismu (arte)|Purismu]], deriváu del [[Cubismu]], y col [[Neoplasticismu]], a los que seguirá más sero'l [[Surrealismu]]. A partir de [[1933]] dedícase esclusivamente a la pintura. Entama una rellación d'amistá con [[Picasso]], col que collabora en diferentes proyeutos y que tendrá una gran influencia nuna etapa de la so obra.
 
La obra de Fernández dirá evolucionando de forma progresiva hacia un mundu personal y herméticu. El so trabayu vien marcáu por una manera de trabayar lenta y analítica, na que s'analiza non sólo la forma, sinón tamién l'espíritu del oxetu y nel que cada pincelada alcuéntrase fondamente meditada. La so escasa producción y la mala suerte colos marchantes fadrán qu'a lo llargo de tola so carrera viva al marxe del éxitu económicu que tienen otros artistes de la so xeneración.