Diferencies ente revisiones de «Indiana Pacers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 69:
De resultes de les sos probes resultancies, los Pacers tuvieron que recurrir a trucos publicitarios p'atraer l'atención de les sos fans. Primero que empezara la temporada de [[1979]], l'equipu ufiertó a la estrella de baloncestu femenín Ann Meyers un contratu de prueba y convidar al campu d'entrenamientu d'Indiana. Convertir na primera, y hasta la fecha única muyer, en probar nun equipu de la NBA, anque finalmente nun llograra una plaza na plantía final.
 
En [[1980]], los Pacers trespasaron a la estrella anotadora [[Adrian Dantley]] a [[Denver Nuggets]] en cuenta de [[George McGinnis]], antigua estrella del equipu na ABA. Anque nel pasáu foi un xugador bien importante pal conxuntu d'Indiana, na so vuelta contribuyó bien pocu mientres los dos años que tuvo nel equipu. English, contrariamente, afitóse como unu de los mayores anotadores de la hestoria de la NBA. Al añu siguiente, trespasaron la so eleición de [[Draft de la NBA de 1984|draft de 1984]] pol pívot Tom Owens de [[Portland Trail Blazers]]. Owens solo xugó un añu nos Pacers, causando pocu impactuimpautu. Esti trespasu, miráu trés años dempués, resultó ser horrorosu. La [[Temporada 1983-84 de la NBA|temporada 1983-84]] rematar col peor balance de la [[Conferencia Esti]]. Debíu al trespasu de Owens, los Pacers nun pudieron escoyer nos primeros puestos d'unu de los meyores drafts de la hestoria de la lliga, dexando escapar a futures estrelles como [[Hakeem Olajuwon]], [[Michael Jordan]], [[Sam Perkins]], [[Charles Barkley]] y [[John Stockton]].
 
La primer apaición de los Pacers nos playoffs foi na [[Temporada 1980-81 de la NBA|temporada 1980-81]], cayendo esaniciaos en primer ronda por [[Philadelphia 76ers]] en dos partíos. Esta foi la única vegada que se vio a los Pacers en playoffs dende [[1977]] hasta [[1987]].