Diferencies ente revisiones de «Instagram»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 63:
El 21 de payares de 2016, Instagram amiesta al so funcionalidad un nuevu serviciu de vídeu a Instagram Stories, esta vegada en directu, col cual puede empecipiase una retresmisión a la que los usuarios van poder xunise y unviar mensaxes na mesma, al estilu [[Periscope]], yá que amás puédense ''regalar corazones'' al emisor. Cuando s'empieza una tresmisiones en vivu, el siguidores van recibir una notificación pa xunise. Amás d'esta función, la compañía tamién decidió incorporar un sistema de mensaxería, al traviés de [[Instagram Direct]], anque esta vegada con una llende de visualizaciones, una y bones el mensaxe que s'unvia sería esaniciáu asina sía vistu pol destinatario, dando la posibilidá d'unvialo a usuarios individuales o a grupos. Dambes funciones fueron criticaes por dellos grupos de persones por cuenta de la so semeyanza cola yá mentada [[Periscope]] y [[Snapchat]].
 
== ImpactuImpautu ==
N'avientu de 2010, Instagram tenía un millón d'usuarios rexistraos. En xunu de 2011 Instagram anunció cinco millones d'usuarios y llogró pasar a diez millones en septiembre del mesmu añu.
Instagram anunció que 100 millones de semeyes xubiérense al so serviciu a partir de xunetu de 2011. El total llegó a 150 millones de semeyes n'agostu.