Diferencies ente revisiones de «Llaváu de celebru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 57:
El programa establecer d'una manera bien simple. Falando con propiedá, son dellos los programes que s'establecen nel suxetu mientres la infancia, a una edá en que la so '''sentíu críticu''' ta entá bien pocu desenvueltu y acepta con facilidá y naturalidá toles suxerencies provenientes del esterior. Estes suxerencies, base del programa, vienen de primeres de los padres, sumándose darréu otros adultos, educadores y los individuos colos que'l neñu rellaciónase, que pueden ser de la so mesma edá, o inclusive más nueves y d'otru sexu, ya inclusive a falta de seres humanos, animales y sociedaes animales, por cuenta de la característica sociable del ser humanu.
Una sola palabra o esperiencia puede asina marcar la vida y xenerar una torga que l'individuu nun va llograr superar en munchos años.
Una declaración d'amor, una mala noticia, felicitaciones... tresformen el nuesu ser interior tantu nun sentíu como nel otru, y lo más notable ye qu'eses pallabres, qu'en realidá son '''[[Sugestión|sugestión]]''' y [[autosugestión|'''autosugestiones''']], nin siquier precisen ser ciertes pa exercer un fuerte impactuimpautu en daquién, mientres la mente consciente aceptar.
 
La influencia de la mesma imaxe nun ye percibida pola mayoría de la xente. La so imaxe establezse principalmente a partir de dos fuentes: