Diferencies ente revisiones de «Patricia Balmes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-diez año\b +diez años)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 11:
El so primer grupu llamóse Annubis (1996). Xuntos empecipiar nos escenarios de les sales de conciertos de Madrid. Dos años más tarde, y col pequenu bagaxe que-y apurriera aquella primer esperiencia, surdió la firme intención d'empecipiar un proyeutu musical profesional. Con esta finalidá formar A•Bând•On (1998), con grandes músicos de diverses formaciones de jazz, rock, blues y pop. Munchos fueron los escenarios a nivel nacional que triaron xuntos, los premios recibíos y los concursos ganaos. Sales de sonadía onde tuvieron la oportunidá de tocar y collaboraciones publicitaries pa importantes marques. Pero, sobremanera, lleváronse consigo casi diez años de vivencies y esperiencies inolvidables y un públicu que-yos foi fiel hasta'l final de la so formación (2008).
 
Patricia Balmes alloñar del mundu de la música mientres dos años, tiempu que lu sirvió pa cavilgar sobre la so trayectoriatrayeutoria y tomar la decisión de llanzase en solitariu. Punxo en marcha'l so propiu estudiu de grabación al empar que diba componiendo nuevos cantares hasta qu'empezó a grabar les primeres maquetes en 2011, siendo ella mesma la responsable de la composición, arreglos, interpretación y producción de cada preséu, de cada lletra y de cada cantar.
 
En septiembre de 2012, publicáronse 6 maquetes de los cantares que conformaríen el discu al traviés de la web oficial de l'artista y en tan solu dos meses consiguieron más de 3000 escuches online, más de 1800 visionados los vídeos y los sos siguidores nes redes crecíen acaldía. El proyeutu tomó forma por sigo solo.