Diferencies ente revisiones de «António de Oliveira Salazar»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-[[-y +[[Le )
m Preferencies llingüístiques
Llinia 37:
Salazar alimentó él mesmu'l mitu del so "ideal monarquista" al entamu del so gobiernu col fin de llograr el sofitu del sector integrista portugués pal Estáu Novo. Pero esto nun pasó de ser un xuegu políticu del mesmu Salazar. El so antimonarquismo yá se demostrara mientres la so militancia nel Centru católicu, cuando nun congresu en 1922 llamó al centru a aceptar la [[república]] ''ensin pensamientos reservaos'', esto ye, aceptar la nueva forma del estáu y arrenunciar a una restauración monárquica. Esto provocó la marcha de dellos católicos monárquicos del centru.
 
Tres la derrota de la [[monarquía del norte]] un centenar d'oficiales fueron espulsaos del exércitu portugués, pero'l gobiernu de [[António Maria da Silva]] propunxo la so restitución. Esto paralizaríase col golpe d'estáu que dio orixe a la ''Ditadura Nacional''. Salazar diría nun discursu en 1928 que l'alderique alrodiu de la forma del estáu ([[monarquía]] o [[república]]) yera la postrera de les prioridaes del país. En 1930 el teniente coronel [[Adriano Strecht de Vasconcelos]] entrega al presidente de la república [[Óscar Carmona]] un documentu tituláu ''A Situação Xurídica dos militares afastados do serviço do Exército em 1919'' (n'español ''La situación xurídica de los militares estremaos del serviciu militar en 1919'') onde pidía xusticia pa los afectaosafeutaos. Salazar refugar, torgando la restitución de los ex oficiales monárquicos nel exércitu.
 
Tres la muerte de [[Manuel II de Portugal|Manuel II]] en 1932, Salazar empezó la destrucción total del mitu de la monarquía, cuando'l so gobiernu apoderar de les antigües propiedaes de la [[dinastía de Braganza]] creando la ''Fundação da Casa de Bragança'' (Fundación Casa de Braganza).