Diferencies ente revisiones de «Discapacidá»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"lexislación" -"-llexislación"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 32:
 
== Definiciones y enfoques ==
La ''Clasificación Internacional del Funcionamientu, de la Discapacidá y de la Salú'' (CIF) de la [[Organización Mundial de la Salú]], estrema ente les funciones del cuerpu (fisiolóxicu o psicolóxicu, visión) y les estructures del cuerpu (pieces anatómiques, güeyu y estructures rellacionaes). La debilitación n'estructura o la función corporal defínese como participación de l'anomalía, del defectu, de la perda o d'otra esviación significativa de ciertos estándares xeneralmente aceptaos de la población, que pueden fluctuar nun ciertu plazu. L'actividá defínese como la execución d'una xera o d'una acción. El CIF numbera 9 amplios dominios del funcionamientu que pueden trate afectaosafeutaos:
 
* Aprendiendo y aplicando conocimiento
Llinia 207:
 
En Méxicu cuntamos amás cola Comisión Nacional de los Derechos Humanos (CNDH) que s'encarga de crear lleis que promuevan y protexan los nuesos derechos, busca esaniciar la discriminación, según pa la inclusión de les persones.
La Llei federal pa prevenir la discriminación busca terminar con toles formes de discriminación entendiendo por esta postrera, toa distinción o esclusión basada n'orixe étnicu, edá, sexu, discapacidá, condición socioeconómica, salú, creencies, etc. A partir d'ésta, creóse'l Conseyu Nacional pa Prevenir la Discriminación encargáu de formular polítiques y realizar acciones pa fomentar una cultura de respetu y non discriminación, otramiente, ésti conseyu encargar d'atender les quexes sobre conductes discriminatories, apurriendo asesoría al afectáuafeutáu pa faer valir los sos derechos y llevando a cabu les acciones xurídiques correspondientes pa una solución del problema.<ref>{{cita publicación|apellido1=Diariu Oficial de la Federación|título=Ley Federal pa Prevenir y Esaniciar la Discriminación|fecha=2003}}</ref>