Diferencies ente revisiones de «Hokkaidō»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Preferencies llingüístiques
Llinia 298:
== Clima ==
[[Ficheru:Satellite_image_of_Hokkaido,_Japan_in_January_2003.jpg|miniaturadeimagen|255x255px|Imaxe satelital de Hokkaidō pel hibiernu.]]
Hokkaidō ye conocida pelos sos branos frescos y los sos iviernos desaxeradamente fríos. La mayoría de la islla ta afectadaafeutada pela zona del clima continental húmedu ([[Clasificación climática de Köppen|Clasificación Köppen]] ''Dfa'' (húmeda continental) en delles árees baxes, ''Dfb'' (hemiboreal) na mayoría de les árees). Les temperatures promediu d'agostu son d'alredor de 22 °C (72 °F) ente que en xineru, la temperatura algama los -12 °C a -4 °C (de 10 °F a 25 °F) dependiento de la elevación y la llatitú. L'enclín xeneral na islla ye l'aislamientu por nubes de nieve que se traducen en bancos de nieve por un llargu tiempu, en contraste coles constantes rabaseres reparaes na Rexón de Hokuriku.
 
A diferencia d'otres grandes islles de Xapón, Hokkaidō nun ta de normal afectáuafeutáu pola [[estación lluviosa]] de xunu-xunetu y la falta de mugor y el clima templáu pero non calorosu, faen del branu una atracción pa los turistes d'otros llugares del país.
 
Pel hibiernu, les grandes nevaes y la bayura de montes faen de Hokkaidō una de les zones más populares pa deportes d'iviernu. La gran nevada xeneralmente empieza a principios de payares y los centros d'esquí (como Niseko, Furano y Rusutsu) tán activos ente avientu y abril.