Diferencies ente revisiones de «Institutu Nacional d'Estándares d'Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
Llinia 7:
Per otru llau, el sistema d'esposición fotográficu [[Escala de sensibilidá fotográfica#GARRE|RUSTI]] convertir na base pal sistema [[Sensibilidá de la película fotográfica#ISO|ISO]] de "velocidá de película" (n'inglés: ''filme speed''), que ye llargamente utilizáu anguaño en tol mundu.
 
Esta organización aprueba estándares que se llogren como frutu del desenvolvimientu de tentatives d'estándares per parte d'otres organizaciones, axencies gubernamentales, compañíes y otres entidaes. Estos estándares aseguren que les característiques y les prestaciones de los productos son consistentes, esto ye, que la xente use dichos productos nos mesmos términos y que esta categoría de productos vease afectadaafeutada poles mesmes pruebes de validez y calidá.
 
ANSI acredita a organizaciones que realicen certificaciones de productos o de personal acordies con los requisitos definíos nos estándares internacionales. Los programes de acreditación ANSI ríxense d'alcuerdu a directrices internacionales tocantes a la verificación gubernamental y a la revisión de les validaciones.