Diferencies ente revisiones de «Mázcara»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-a.C. +e.C.)
m Preferencies llingüístiques
Llinia 35:
Dexen de la mesma una unión ente la divinidá, los vivos y los muertos; ente los sos antepasaos y él mesmu; esto ye, que la mázcara recueye esti conflictu del home cola muerte. El cambéu d'identidá nel usuariu d'esa mázcara, ye vital, porque si l'espíritu representáu, nun mora na imaxe de la mázcara, el ritual nel que s'use, va ser pocu eficaz, y les plegaries, ufriendes y pidimientos, nun van tener significáu nin sentíu. Pueden funcionar pa contactar poderes espirituales de protección contra les fuerces desconocíes del universu y el trunfu de la vida.
 
La persona qu'usa la mázcara tamién ta nuna asociación directa col [[espíritu]], polo que cuerre'l riesgu de ser afectáuafeutáu por él. Según el ceador, el portador tien de siguir ciertos procedimientos pa protexese, según manifestar el so respetu. De dalguna manera ye un actor en collaboración o cooperación cola mázcara. Ensin la so actuación, les sos postures, los pasos de la danza y la socesión d'ésta, la mázcara quedaría ensin la fuerza vital completa.
 
Les mázcares pueden funcionar pa contactar poderes espirituales de protección contra les fuerces desconocíes del universu y el trunfu de la vida. N'otres ocasiones, invocación a les fuerces de la guerra.