Diferencies ente revisiones de «Siberut»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Preferencies llingüístiques
Llinia 7:
La islla ye conocida pola so variedá de primates, incluyíu'l Gibbon Kloss (''[[Hylobates klossii]]''), el langur de cola de gochu (''[[Simias concolor]]''), el langur de Mentawai (''[[Presbytis potenziani]]'') y el Macacu de Siberut (''[[Macaca siberu]]'').
 
Siberut viose afectadaafeutada pol tsunami y terremotu del Océanu Índicu de [[2004]], pero ensin perdes conocíes de vides humanes. Un informe diz que la islla pudo ser alzada dos metros dempués del terremotu.
 
Tien un clima tropical templáu y húmedu de monte tropical, con una precipitación añal de 4.000 mm. Les temperatures bazcuyen ente 22 y 31 °C y tien un promediu de mugor d'ente 81 y 85%. La mariña esti tien munchos castros, badees y petones de coral, y ta cubierta de monte de manglar que s'estiende hasta 2 km d'anchu antes de dar pasu al monte nipah. La mariña oeste, principalmente tien característiques de montes del tipu Barringtonia y ye de mal accesu por cuenta de la fuerza del mar y los cantiles serrapatosos. L'interior montascosu alzar a 384 metros, con munchos regueros que formen ríos nes tierres baxes con monte de sagú y de banzáu. Tamién hai árees de monte primariu dipterocarpáceos.