Diferencies ente revisiones de «Sierra de Francia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-aproximadamente +aproximao)
Llinia 101:
De la dómina [[Visigodos|visigoda]] queden pocos restos materiales, como la ''Ermida de Majadas Viejas'', o un pobláu de ''La Legoriza'' en Samartín, pero ye probable que los visigodos usaren la zona como refuxu énte la invasión musulmana.
 
Pela alta [[Edá Media]], escontra l'añu [[1000]] aproximadamenteaproximao les noticies sobro La Sierra son escases, relegaes a delles lleendes. Esta situación debióse a que la guerra regresó convistiendo al territoriu que güei ye la [[provincia de Salamanca]] nuna tierra de naide.
 
[[Alfonsu IX de Lleón]] organiza una nueva repoblación en La Sierra p'afitar la presencia lleonesa na zona que nesos momentos yera fronteriza con Castiella y llinia de penetración de los musulmanos. La repoblación implicaba tamién la fortificación de la zona. Estes repoblaciones tuvieron llugar dende [[1188]] hasta [[1230]]. Pa realizar la repoblación aportaren francos (como atestigua la presencia d'apellíos d'esti orixe como ''Bernal'' o ''Gascón'') pero tamién tuvieron d'arribar pobladores llegaos del norte de la península.