Diferencies ente revisiones de «Siemens AG»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"Públicu" +"Público"
m Preferencies llingüístiques
Llinia 37:
[[Archivu:USHMM95273 -Siemens factory in KZ Bobrek.jpg|thumb|left|230px|Prissioneros escontra 1944 trabayando nuna factoría Siemens en KZ Bobrek, un subcampo del campu de concentración de [[Auschwitz]].]]
 
Mientres los últimos años de la Segunda Guerra Mundial, numberoses plantes y fábriques en Berlín y otres ciudaes importantes fueron destruyíos por ataques aéreos aliaos. Poro, pa evitar más perdes, la fabricación treslladar a llugares y rexones alternativos non afectaesafeutaes pola guerra aérea. L'oxetivu yera asegurar la continua producción de bienes rellacionaos cola guerra y d'usu diariu. Según los rexistros, Siemens taba operando casi 400 plantes de fabricación alternatives y vueltes poner a la fin de 1944 y a principios de 1945.
 
Les fábriques teníen males condiciones de trabayu, onde la desnutrición y la muerte yeren comunes. Amás, demostróse polos estudiosos que se crearon les fábriques de campu, alministraes poles SS, xuntu con funcionarios de la compañía, dacuando funcionarios d'altu nivel. La empresa suministró pieces eléctriques a los campos de concentración nazis y los campos d'esterminiu. En 1972, Siemens demandó al satíricu alemán F. C. Delius pola so hestoria satírica de la empresa, Unsere Siemenswelt, y determinóse que gran parte del llibru contenía afirmaciones falses, anque l'ensayu en sí espublizaba la hestoria de Siemens na Alemaña nazi.