Diferencies ente revisiones de «Cambéu climáticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"N.º" +"Nᵘ"
m Iguo testu: -"<sup>2</sup>" +"²", -"<sup>3</sup>" +"³"
Llinia 167:
El calentamientu global ta proxectáu pa causar distintos efectos nel océanu, como por casu, l'ascensu del nivel del mar, el destemple de los glaciares y el calentamientu de la superficie de los océanos. Otros posibles efectos inclúin los cambeos na circulación del océanu.
 
Col ascensu de la temperatura global l'agua nos océanos espándese. L'agua de la tierra o de los glaciares pasa a tar nos océanos, como por casu el casu de Groenlandia o les capes de xelu del océanu Antárticu. Les predicciones amuesen qu'antes del 2050 el volume de los glaciares va menguar nun 60%. Mientres, l'envaloráu total del destemple glacial sobre Groenlandia ye –239 ±23 km3km³/añu (sobremanera nel este de Groenlandia).
 
Comoquier, les capes de xelu de la Antártida prevese van #aumentar nel sieglu XXI por cuenta de un aumentu de les precipitaciones. Según l'Informe Especial sobre los pronósticos de Misión del IPCC, el pronósticu A1B pa mediaos del 2090 por casu, el nivel global del mar va algamar 25 a 44 cm sobre los niveles de 1990. Ta aumentando 4 mm/añu. Dende 1990 el nivel del mar aumentó una media de 1,7 mm/añu; dende 1993, los altímetros del satélite TOPEX/Poseidon indiquen una media de 3 mm/añu.