Diferencies ente revisiones de «Cosméticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
Llinia 171:
==== Aceites minerales ====
 
Los [[aceites minerales]] son aceites derivaos del [[petróleupetroleu]] que s'utilicen na [[industria cosmético]] pa faer que les cremes sían prestoses pa la piel. Tamién son unu de los principales ingredientes en productos pal pelo, lociones pa dempués d'afaitar, enxagües bucales, desodorantes y aceites pa ñácaros. Estos aceites son bien rentables na industria, yá que son fáciles de llograr y son baratos; sicasí, en cuenta de traer beneficios pa la piel solo envolúbrenlo, asemeyen una capa de plásticu y provoquen que nun haya respiración celular, saquen a la epidermis el mugor de la piel asemeyando una piel sano; otra manera, volver adicta al productu y torguen esaniciar les [[célules muertes]] de la piel y causen [[acné]], irritaciones y avieyamientu prematuru.{{citarequerida}}
 
==== Triclosán ====
Llinia 249:
* Les [[nanopartícula|nanopartícules]]: pueden enfusar al traviés de la piel y afectar a les célules cerebrales; les más problemátiques d'estes nanopartículas son los [[óxidos de cinc]] y el [[dióxidu de titaniu]], utilizaos nos [[protectores solares]], pa la so tresparencia.
* Los [[parabenos]] (metil-, etil-, propil-, butil-, isobutil-): presenten leves efectos [[estrogénico]]s.
* Destilados del [[petróleupetroleu]]
* La p-[[fenildiamina]]: puede afectar al sistema nerviosu y producir irritación pulmonar y reacciones alérxiques severes.
* La [[hidroquinona]]: ye una sustanza neurotóxica y alergénica; puede apaecer como una impureza que non firme na llista d'ingredientes.