Diferencies ente revisiones de «Fornu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
Llinia 8:
[[Archivu:PompeiiOven.JPG|thumb|200px|Un fornu de [[Pompeya]]]]
 
El fornu tradicional yera una cortil formada por una fábrica de [[tapial]] o [[adobe]]s, qu'acababa convirtiéndose nun bloque de material d'alfarería pola cocción por calor. Teníen forma de pequena bóveda sobre una base plana y una sola abertura, la entrada. Calecer por aciu un fueu de lleña, que se dexaba consumir. La grosez, la inercia térmica de la envoltura, guarda'l calor. La base onde se produz la combustión llimpiar de cenices y nella asítiense los alimentos que tienen de rustise, col tiempu foi evolucionando,con ello creáronse nueves técniques y desempeños de los seres humanos.
Gracies a esto nós podemos satisfaer les nueses necesidaes de manera satisfactoria.
 
Llinia 23:
* '''[[Fornu de resistencia]]'''. Hai 2 clases fundamentales de fornos de resistencia. Los de la primera calecer por aciu resistencies d'aleaciones tales como la S níquel-cromu 80/20, en forma de cintes o banielles; xeneralmente un crisol o recipiente pal metal líquido y sirven p'aleaciones de baxu puntu de fusión, como les de soldadura, les de tipos d'imprenta, los metales antifricción pa cojinetes y delles vegaes les d'aluminiu. Los elementos de caldéu dispónense alredor del esterior del crisol y tol fornu queda dientro d'una carcasa rellena con un material refractario y aislante térmicu. Los elementos de caldéu suelen tar soportaos pol revestimiento refractariu.
 
==Fornu na refinería de petróleupetroleu==
{{AP|Destilería de petróleupetroleu}}
 
La enerxía necesaria para [[destilación|destilar]] el [[petróleupetroleu]] y dexar que los productos distribuyir na [[columna de fraccionamiento|torre]] de destilación ye suministrada pola combustión de ''[[fuel oil]]'' o gas natural. El petróleupetroleu a calecer circula dientro de tubos dispuestos en serpentines a lo llargo de les parés del fornu de combustión.
[[File:Fornos.jpg|thumb|Tipos de fornos nuna refinería]]
Nos fornos atopa una zona de radiación onde'l fueu pega directamente sobre los tubos horizontales o verticales (fornos de tipu rectangular) o sobre un [[serpentín]] helicoidal (fornos de tipu circular).<ref>[http://tesis.uson.mx/dixital/tesis/docs/628/Capitulo5.pdf Diseñu termodinámicu dehorno (tesis)]</ref> Percima atópase una zona de conveición qu'aprovecha'l calor de los gases de combustión que xuben dende la sección de radiación y calez dalgún productu entemediu.<ref>[http://www.cnpml.org.sv/UCATEE/ee/docs/Eficiencia_pa_Fornos.pdf Eficiencia en fornos y calderes]</ref>
Llinia 41:
* Otru tipu de fornos utilizar pa la [[cremación]].
 
== Ver tamién ==
* [[:categoría:fornos|Fornos en Wikipedia]]