Diferencies ente revisiones de «Provincia de Bukhará»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
Llinia 5:
La provincia de Bukhara cubre una superficie de 39.400 km², y tópase asitiada al suroeste d'Uzbequistán. Fai frontera con [[Turkmenistán]] al suroeste, según cola [[provincia de Navoi]] al este, [[Provincia de Djizaks|Jizzakh]] al sureste, [[Provincia de Corasmia|Corasmia]] al noroeste n'apenes un curtiu tramu, y la República de [[Karakalpakia]] al noroeste. El desiertu de [[Kyzyl Kum]] abarca gran parte del so territoriu.
 
El territoriu de la provincia ye ricu en depósitos de [[gas natural]] y [[petróleupetroleu]]. Del so suelu estrayer amás [[grafitu]], [[mármol]], [[granitu]], [[yelsu]], [[azufre]], [[cal]], según otros materiales usaos pa la manufactura de materiales de construcción.
 
== Demografía ==
Llinia 11:
 
== Economía ==
La industria enerxético ye de fundamental importancia na economía de la provincia. Esisten importantes depósitos petrolíferos como los de Kandim, Okkum y Parsonkul, de los cualos calcúlase 10 millones de tonelaes de reserves de petróleupetroleu y 220 mil millones de metros cúbicos de gas natural.
 
Otra industria importante ye la [[Industria testil|testil]], que xira en base al [[Gossypium|algodón]] y la [[seda]]. Tamién la provincia caracterizar pola producción d'artesaníes tradicionales uzbeques, de les cualos destaquen los cerámicos y el bordáu con oru.