Diferencies ente revisiones de «Orde Teutónica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m correiciones
Llinia 41:
Tamién mientres el sieglu XIII la Orde establecer na Península Ibérica, con see principal na Encomienda castellana del Mota de Toro (güei [[Mota del Marqués]]), onde entá se caltién la ilesia, dende ellí estendióse hasta tierres de Toledo y de Sevilla (onde la cai d'Alemanes recuerda güei a los sos caballeros).
 
A partir de 1308 ocuparon el conxuntu de [[Prusia]], estendiéndose hasta [[Estonia]]. FelicidáFelicidad conquista incluyía les rexones báltiques de [[Pomerania]], [[Curlandia]], [[Letonia]], [[Estonia]] y [[Ciudá llibre de Dánzig|Dánzig]], ciudá ésta que tuvo so la so poder hasta 1454. La orde cuntaba amás con posesiones en distintos puntos del [[Sacru Imperiu Romanu Xermánicu]].
 
La siguiente campaña d'importancia de la Orde foi la llucha pola conquista de [[Lituania]], especialmente depués de la cayida del [[Reinu de Xerusalén]] en 1291. La guerra contra los lituanos foi especialmente brutal, yá que se vía a los paganos lituanos como seres carentes de los derechos teníos polos cristianos. La guerra foi bien enllargada, estendiéndose cerca de doscientos años, inclusive depués de la [[Cristianización de Lituania|adopción de la relixón cristiana]] en 1387.