Diferencies ente revisiones de «Carrión de los Condes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 2:
'''Carrión de los Condes''' ye un [[Municipiu|conceyu]] y localidá d'España, al norte de la contorna natural de Tierra de Campos, [[provincia de Palencia]], [[comunidá autónoma]] de [[Castiella y Llión]]. El so cascu urbanu, a veres del ríu Carrión, caltien dellos edificios relixosos [[Edá Media|medievales]] d'importante valor artísticu y ye llugar de camín pa los pelegrinos que percuerren la ruta francesa del [[Camín de Santiago]].
 
El conceyu inclúi la pedanía de Torre de los Molinos y dellos núcleosnucleos tremaos, amás del propiu Carrión de los Condes. Este ye, asina mesmu, cabecera del partíu xudicial del so mesmu nome.
 
== Símbolos ==
Llinia 19:
 
=== Allugamientu ===
El [[Municipiu|conceyu]] de Carrión de los Condes ta formáu pol #núcleunucleu principal, la localidá de Carrión de los Condes, asitiada nel centru de la [[provincia de Palencia]] y por una pedanía, Torre de los Molinos, que s'alcuentra a unos 6 kilómetros al sur de la capital municipal. Esta falta 40 kilómetros de la ciudá de [[Palencia]], la capital de la [[Provincia de Palencia|provincia]]. Otros núcleosnucleos importantes de población cercanos son, [[Burgos]] a 87 kilómetros, [[Valladolid]] a 90, [[Llión]] a 92 y [[Santander]] a 173. [[Madrid]], la capital d'España ta asitiada a unos 280 kilómetros al sur de Carrión.
 
La ruta francesa del [[Camín de Santiago]] crucia d'este a oeste la localidá, pasando poles principales cais. El Camín de Santiago del Norte: Ruta del Besaya empalma en Carrión col camín principal escontra [[Santiago de Compostela]].