Diferencies ente revisiones de «Compañía de Xesús»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 58:
 
[[Archivu:Regimini militantis Ecclesiae.jpg|thumb|left|''Regimini militantis Ecclesiae'', cuadru de Johann Christoph Handke del sieglu XVIII.]]
En 1533 llegaron a [[París]] [[Diego Laínez (xesuita)|Diego Laínez]], [[Alfonso Salmerón]], [[Nicolás de Bobadilla]] y [[Simão Rodrigues]], que se xunieron al grupu d'Ignacio. El 15 d'agostu de 1534, fiesta de la [[Asunción de la Virxe]], los siete dirixir a la cripta de la capiya del Martyrium, allugada no que ye güei la cai Yvonne -y Tac, na llomba de [[Montmartre]], onde pronunciaron tres votos: probeza, castidá y pelegrinar a [[Xerusalén]]. Dempués de los votos de Montmartre incorporar al núcleunucleu inicial trés nuevos franceses, «reclutados» por Fabro: Claudio Jayo, Juan Coduri y Pascasio Broët. Los diez atópase en [[Venecia]] y misionaron el norte d'[[Italia]] a la espera d'embarcase escontra [[Xerusalén]]. Al nun poder viaxar a [[Palestina (rexón)|Palestina]] por cuenta de la guerra ente Venecia y el [[Imperiu Otomanu]], el grupu dirixir a [[Roma]]. Ellí, tres una llarga deliberación espiritual, decidieron fundar la Compañía de Xesús, que foi aprobada'l 27 de setiembre de 1540 por [[Paulo III]], quien los reconoció como nueva orde relixosa y robló la bulda de confirmación, ''Regimini militantis ecclesiae'' (''Pol gobiernu de la ilesia militante'').
 
A partir de l'aprobación papal empezó un procesu d'espansión numbérica, d'organización interna y de responder a les misiones encamentaes: fundación de colexos a pidimientu de ciudaes comenenciudes, reforma de monesterios, participación nel [[Concilio de Trento]], diálogu colos protestantes, misiones diplomátiques, etc. Los primeros compañeros esvalixáronse: Rodríguez foi a [[Portugal]], Javier a Oriente, Fabro percorrió Europa pedricando y dando los [[Exercicios Espirituales]]. Ente 1540 y 1550 xunir a la Orde notables personaxes pal so posterior desenvolvimientu: [[Jerónimo Nadal]], [[Francisco de Borja]] (Duque de Gandía y Virréi de Cataluña), [[Pedro Canisio]], notable teólogu (doctor de la Ilesia), y [[Juan Alfonso de Polanco]], secretariu d'Ignacio.