Diferencies ente revisiones de «Cerámica téunico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Iguo sufixu: -"logía" +"loxía"
Llinia 114:
* Xeneralmente identificada col mundu artísticu, la cerámica ye un material bien noble con aplicaciones en más árees de les que se conocen. Ye por esto qu'un grupu de científicos del Institutu Balseiro de la Universidá —con see en Bariloche—, desenvolvió teunoloxíes pa llograr cerámicos (vítreos o vitrocerámicos) n'estáu monolíticu o capes fines, según el casu, con funcionalidades específiques nel ámbitu de la salú y de la enerxía. Respectu de la salú, la investigación desenvolvió microesferas de vidriu radiactives que se trabar nel fégadu, cerca de los tumores y que reciben la radiación que s'esprende dende ella. Pero eses microesferas tamién pueden ser utilizaes en odontoloxía, na adhesión de restauraciones d'insertamientu ríxidu, totalmente cerámiques, según detalló a Arxentina Investiga Alejandro Fernández,{{cr}} codireutor del proyeutu. En tantu, pa la área d'enerxía, centrar nel desenvolvimientu de cerámicos pa la construcción de celdes de combustible capaces de convertir, en forma eficiente y llimpia, enerxía química n'enerxía eléctrica.
* Los lladriyos cerámicos impresos en 3D, constitúin un nuevu material que dexa realizar construcciones personalizaes y úniques como murios, columnes ya inclusive pa la construcción a gran escala. Los lladriyos fabríquense aprosimao ente 15 a 20 minutos y, una vegada que tán duros, puédense apilar pa dar llugar a la construcción de murios, columnes y bóvedes. Quien quiera implementar na construcción con estos lladriyos 3D pueden llevar el imprentadores 3D portátiles al sitiu de la construcción y ellí mesmu crear los materiales pa la construcción. Esti tipu d'impresiones brinda la posibilidá, al arquiteutu y al contratista, de realizar cientos de ladrillo estándar o personalizaos, satisfaciendo los gustos de les persones más esixentes.
* El mecanizado por descarga eléctrica (EDM) ye un procesu utilizáu pal mecanizado de metales duros y llindáu a los materiales conductores de la eletricidá. A pesar de les sos llimitaciones, dexa producir con precisión pieces pequenes de formes rares. L'aplicación del EDM a pieces de cerámica rique'l desenvolvimientu de nuevos materiales cerámicos electroconductores y l'integración d'una teunoloxía de procesu EDM afecha pa les cerámiques. Cola apaición de la nanotecnologíananotecnoloxía, el investigadores afayaron que nanopolvos formaos por partícules d'escala atómica y molecular ameyoren les propiedaes mecániques de los productos cerámicos a los que s'incorporen.
 
== Bibliografía ==