Diferencies ente revisiones de «Rede llétrica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Orotografía habitual na wiki
m Iguo testu: -"repartida" +"repartu"
Llinia 23:
La rede de distribución ye un componente del sistema de suministru, siendo responsabilidá de les compañíes distribuidores. La distribución de la enerxía eléctrica dende les subestaciones de tresformamientu de la rede de tresporte realizar en dos etapes.
 
La primera ta constituyida pola rede de repartidarepartu, que, partiendo de les subestaciones de tresformamientu, parte la enerxía, de normal por aciu aníos qu'arrodien los grandes centros de consumu, hasta llegar a les estaciones tresformadores de distribución. Les tensiones utilizaes tán entendíes ente 25 y 132 kV. Entrepolaes nestos aníos tán les estaciones tresformadores de distribución, encargaes d'amenorgar la tensión dende'l nivel de repartidarepartu al de distribución en media tensión.
 
La segunda etapa constituyir la rede de distribución puramente felicidá, con tensiones de funcionamientu de 3 a 30&nbsp;kV y con una disposición en rede radial. Esta rede cubre la superficie de los grandes centros de consumu (población, gran industria, etc.), xuniendo les estaciones tresformadores de distribución colos centros de tresformamientu, que son la última etapa del suministru en media tensión, una y bones les tensiones a la salida d'estos centros ye de baxa tensión (125/220 o 220/380 ).<ref>El nuevu [[Reglamentu Electrotécnico pa Baxa Tensión (España)|Reglamentu Electrotécnico de Baxa Tensión]] (2002) esixe tensiones de distribución en baxa tensión de 230/400 V.</ref>