Diferencies ente revisiones de «Imperiu de Corea»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-El '''I +L''''I)
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 86:
La reforma Gwangmu tenía por oxetu modernizar y occidentalizar Coria como titular a la fin de la [[revolución industrial]]. Mientres el períodu Gwangmu, los uniformes oficiales d'estilu occidental introducir en Corea. Primeramente, los coreanos yeren bien contrarios a la vestimienta occidental y xaponés, qu'adoptaren vistíu al estilu occidental dempués de la [[Restauración Meiji]]. De primeres, l'emperador de Corea empezara a llevar paxellu real d'estilu prusianu xuntu con diplomáticos de Corea, que vistíen traxes occidentales. En 1900, la vestimienta occidental convertir nel uniforme oficial pa los funcionarios civiles coreanos. Dellos años más tarde, fueron asignaos a tolos soldaos coreanos y policías a usar uniformes occidentales.
 
Nel ámbitu militar, l'exércitu de Corea, tal como esistía na década de 1890 consistió en cerca de 5000 soldaos y amontóse a la inmensa cantidá de 28 000 xustu antes de la Guerra rusu-xaponesa. La formación taba al cargu d'oficiales rusos que, a partir de 1896 dio llugar a la organización de 1000 guardias reales armaos con fusiles Berdan que sirvieron como'l núcleunucleu d'un exércitu ameyoráu. A partir d'esta unidá central, los soldaos fueron dacuando treslladaos a otres unidaes, qu'incluyeron cinco regimientos d'unos 900 homes cada unu.
[[Archivu:Troopers of Korean Empire Army.jpg|miniaturadeimagen|derecha|Tropes del Imperiu de Corea.]]
En 1897, el proyeutu de catastru fai una encuesta que foi llanzada pol gobiernu Gwangmu, con mires a la modernización del sistema de la propiedá de la tierra. Col fin d'aplicar los métodos de topografía occidentales, contratáronse encuestadores estauxunidenses. Dempués de la encuesta, un títulu de propiedá, "Jigye", amosando la dimensión esacta de la tierra suponíase, que va ser expedíu poles autoridaes competentes.