Diferencies ente revisiones de «Qaanaaq»

Contenido eliminado Contenido añadido
m correiciones
m Iguo testu: -"<sup>2</sup>" +"²", -"<sup>3</sup>" +"³"
Llinia 12:
78 km al noroeste de Siorapaluk s’atopa '''Etah''', un pueblu abandonáu qu'en xu día foi'l más septentrional del mundiu, con [[llatitú]] 78°19'N).
 
El conceyu tien un área de 225.500 km<sup>2</sup>², una gran parte dellos cuáles tan cubiertos pol xelu. Llenda al sur col conceyu de [[Upernavik]], al este col [[Parque Nacional del Noreste de Groenlandia]], al norte col [[océanu Árticu]], y al oeste col estrechu de Nares, que separa Groenlandia Septentrional de la islla d'Ellesmere de Nunavut ([[Canadá]]).
 
La [[Base aérea de Thule]] (Pituffik), (qu'al igual que'l Parque Nacional del Noreste de Groenlandia nun forma parte de Qaanaaq ni de nengún otru conceyu) forma parte de la rede de radares d'alerta dellos [[Estaos Xuníos]], unes instalaciones mui importantes nel récente débate sobre la defensa nacional. L'actualización dellos sistemes de defensa causa ficciones con [[Groenlandia]] y [[Dinamarca]] (Groenlandia forma parte del Reinu de Dinamarca). El [[22 de xineru]] de [[1968]], un B-52 Stratofortress s'estrelló diez kilómetros al sur de la Base Aerea de Thule, accidente nel que se perdieron varies bombes nucleares y restos del avión quedaron esparcíos pola zona.