Diferencies ente revisiones de «Capitán»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo apostrofación
m Iguo testu: -"N.º" +"Nᵘ, -"<sup>u</sup>" +"ᵘ"
Llinia 11:
El distintivu del capitán d'exércitu conozse como ''presilla'' y ta compuestu por una paleta (que los sos filos tienen el colores azul, colloráu y doráu) con 3 estrelles plateadas puestes a lo llargo, y cola punta cimera de caúna d'elles mirando escontra tras. Esta presilla allugar nel costazu de la tenida formal en dirección, dende'l pescuezu al brazu.
 
En [[Carabineros de Chile]], el grau ocupar un Oficial que permaneciera siquier 4 años nel grau de Teniente y cunte colos requisitos pal so ascensu conforme a la Llei Orgánica Constitucional Nº 18Nᵘ18.961, esta promoción tien de ser dispuesta por [[Decretu Supremu]] robláu pol [[Presidente de la República de Chile]], el diseñu del distintivu ye esactamente igual al de capitán d'exércitu, namái camudando'l color doráu pol plateado, simbólicu de la [[caballería]].
 
Na [[Fuerza Aéreo de Chile]] equival al grau de [[Capitán de Bandada]] usa trés galones celestes (d'ocho milímetros) na bocamanga con una estrella celeste sobre ellos.
Llinia 55:
 
=== España ===
N'[[España]], el capitán ye un empléu militar entendíu na categoría d'oficiales, superior al de [[teniente]] ya inferior al de [[comandante]]. L'equivalente na [[Armada Española|Armada]] ye [[teniente de navío]], ente qu'esisten otros trés empleos navales superiores qu'empleguen la denominación de capitán: [[capitán de corbeta]], [[capitán de fragata]] y [[capitán de navío]], qu'equivalen a comandante, [[teniente coronel]] y [[coronel]], respectivamente.<ref>[http://www.ejercito.mde.es/Galerias/Descarga_pdf/EjercitoTierra/Personal/llei_39_2007_carrera_militar.pdf Llei 39/2007, de 19 de payares, de la carrera militar.]</ref> La divisa formar trés estrelles de seis puntes.
 
<center><gallery>