Diferencies ente revisiones de «Cartoon Network»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Isla +Islla )
Llinia 15:
A partir d'entós, Cartoon Network empecipia la so producción propia en collaboración col estudiu d'animación [[Hanna-Barbera]], cola patente de [[Cartoon Network Studios]] creando distintes series d'animación con presupuestos bien baxos. Sicasí, con altos niveles calidable, amás de bien bonos escritores. A esti grupu de caricatures conocióse-yos como ''[[Cartoon Cartoons]]'', ente les que destaquen [[Dexter's Laboratory]], ''[[Johnny Bravo]]'', ''[[Cow & Chicken]]'', ''[[I Am Wheasel]],'[[The Powerpuff Girls]]'', ''[[Ed, Edd n Eddy]]'' y ''[[Courage the Cowardly Dog]]'', estes compartieron la distribución horaria colos clásicos y delles series modernes adquiríes de producción esterna.
 
Hasta que na década del [[años 2000|2000]] la canal decide empezar una nueva re-estructuración de la so programación, sustituyendo l'animación antigua por nuevu series que porten un nuevu aire a la canal. Nel 2001 debuta [[Adult Swim]] como competencia de [[Nick at Nite]] de [[Nickelodeon]], esto debíu amás al escasu raiting d'espectadores xuveniles y el públicu adultu. Cartoon Network estreno la primer película de [[The Powerpuff Girls]], el 3 de xunetu de 2002, recibiendo bones crítiques de los fans. El 15 d'ochobre de 2007 canal empezó cola so tresmisión en HDTV. A finales del 2007 la canal empezó a emitir delles series de [[Teletoon (Canadá)|Teletoon]] como [[Bakugan]], [[IslaIslla del drama]] y [[George de la selva (serie animada)|George de la selva]]. El 20 de setiembre de 2008 el bloque de Cartoon Network, [[Toonami (Estaos Xuníos)|Toonami]] termina les sos tresmisiones dempués de 11 llargos años. El 14 de xunetu de 2008, Cartoon Network adquier un nuevu apartáu gráficu creáu por Tristan Eaton denominaos como los '''Noods''' ;son blancos, con oreyes, con apariencia de pinos de boliche y nun tienen cares, en Llatinoamérica y dellos otros países asiáticos, esta era afíxose como la era Toonix. En 2009 Cartoon Network empezó a emitir series "live action" y a emitir un nuevu bloque tituláu '''CN Real'''.
 
En 2010, Cartoon Network, presenta un nuevu logo, siendo entós el tercer logo oficial de la cadena, que puede ser un amiestu ente los dos primeros logos, pero con un nuevu diseñu, y tamién el de la so fonte tipográfica, y con esti logo, la canal presenta la so era denomada la era '''CHECK it''', que consiste en gráficos más modernos con movimientos de mayor calidá, a la última teunoloxía, usando'l colores [[CMYK]], y afaciéndola un toque más xuvenil a la canal, agora que la so programación non yá céntrase en tresmitir dibuxos animaos namái, esta era estendióse dempués per munchos otros países, y nel postreru continente onde llegó la era foi en Llatinoamérica, que se retrasó hasta'l 3 de setiembre de 2012. Con esta situación, al igual n'Escandinavia retrasóse'l [[23 de setiembre]] de [[2013]], la canal empieza a estrenar entá más series como [[Adventure Time]], [[Regular Show]], [[MAD (serie animada)|MAD]], [[The Amanzing World of Gumball]], [[The Looney Tunes Show]], [[Scooby-Doo! Mystery Incorporated]], [[Ben 10: Supremacía Alienígena]], [[Ben 10: Omniverse]] , [[Star Wars: The Clone Wars (serie de televisión de 2008)|Star Wars: The Clone Wars]], [[Uncle Grandpa]], [[Steven Universe]] y [[Clarence (serie animada)|Clarence]].