Diferencies ente revisiones de «Victoriano Castellanos Cortés»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Plantía {{Ficha de...} a {{persona}}
m Iguo testu: -"N.º" +"Nᵘ, -"<sup>u</sup>" +"ᵘ"
Llinia 18:
Pal 7 de mayu de 1862, el señor don Victoriano Castellanos Cortes y la Cámara Llexislativa constituyente emitieron el DECRETU Non. 3 nel cual otorgar el Títulu de "REPÚBLICA" al país, en consecuencia llamárase '''REPÚBLICA D'HONDURAS''', dexando de denominase “Tao d'Honduras”.
 
El gobiernu de Castellanos y el gobiernu d'El Salvador nel cual el Xeneral [[Gerardo Barrios]] tomó un préstamu de 10.000 [[pesos]]. Por Decretu Nº 21Nᵘ21/1862 mesmes pa la fabricación de monedes de [[cobre]] o "macuquinas" (monedes ellaboraes a martiellu en relieve). Foi'l canon d'aterrizaxe nos puertos y los derechos d'importación impunxéronse dempués de Tonage de bébores alcohóliques. El Poder Lexislativo y el Poder Xudicial prohibió l'adopción d'un empléu remunerado nel executivu. Emítese un Decretu que penaliza les sanciones pa la especulación del mercáu de valores y malversación de fondos. El gobiernu d'el deldores del impuestu [[predio|predial]] y desamortización nuna puya.
 
El 15 de xunu de 1862, Victoriano Castellanos Cortés, camuda la capital del so gobiernu de Santa Rosa de Copán a la ciudá de [[Comayagua (Comayagua)|Comayagua]].