Diferencies ente revisiones de «Pedanía»

2 bytes desaniciaos ,  hai 5 años
m
Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Percancia +Axencia )
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 16:
* Los alcuerdos sobre disposición de bienes, operaciones de creitu y [[espropiación]] forzosa tendrán de ser ratificaos pol Conceyu.
 
Amás, suelen ser de calter rural. La división en pedanías ye característica, por casu, de les provincies de [[Asturies]], [[Burgos]], [[Cantabria]], [[Provincia de Llión|Llión]] y [[Galicia]] (concretamente de Galicia y Asturies son les [[parroquia (civil)|parroquies]] les entidaes naturales reales y básiques), de [[Andalucía]] o de la [[Rexón de Murcia]], con dellos conceyos que raspien o inclusive superen los 1.000 km² d'estensión anque tamién se da en llugares de recién formación relativa (anterior al sieglu XX) por treslláu de competencies históriques en llugares más poblaos como'l casu de [[Isla Cristina]] con [[La Redondela]] na [[provincia d'Huelva]], una y bones los nuevos núcleosnucleos del sieglu XX suelen segregase directamente de los sos conceyos matrices.
 
==== Rexón de Murcia ====
Al igual que no citao nel ámbitu de Castiella y Llión, na Rexón de Murcia y les contornes estremeres d'otres provincies ye típica la distribución municipal en forma de núcleunucleu urbanu más pedanías. Como exemplu, ente que la rexón ta compuesta por 45 conceyos, el de [[Murcia]] tien 54 pedanías, [[Lorca]] 39 y [[Cartaxena (España)|Cartaxena]] 25. Nestos últimos conceyos les pedanías reciben el nome de ''diputaciones''. Esti fechu fai que por casu haya pedanías de Lorca a más de 40 km de distancia de la capital municipal.
 
Como datu interesáu puede citase a El Palmar, que cunta con una población de 21.409 habitantes (2007) superando en demasía a otres llocalidaes que sí tienen conceyu propiu. Tocantes a la historia más recién, caben destacar como pedanías secesionadas nos años 80 de la so llocalidá matriz a [[Los Alcázares]], que'l so territoriu taba encuadráu nos conceyos de Torre Pacheco y San Javier.