Diferencies ente revisiones de «Rotterdam»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 127:
Róterdam estremar de norte a sur pol [[Nuevu Mosa|ríu Nieuwe Maas]], conectaes d'oeste a este pol Beneluxtunnel, el Maastunnel, el [[Erasmusbrug]] (Ponte Erasmus), un túnel de metro, el Willemsspoortunnel (túnel ferroviariu), el Willemsbrug, el Koninginnebrug (Ponte de la Reina), y el Van Brienenoordbrug. L'antigua ponte ferrocarril De Hef (el Llevante) caltiense como un monumentu nuna posición elevada ente'l Noordereiland (Isla del Norte) y el sur de la ciudá.
 
El centru de la ciudá ta asitiada n'orellar norte de la Nieuwe Maas, anque'l desenvolvimientu urbanu recién amplió'l centru escontra zones del sur de Róterdam conocíes, como [[Kop van Zuid]] (partir norte del sur de Róterdam). Dende'l so núcleunucleu interior, Róterdam algama'l [[Mar del Norte]] por una franxa na que predomina la zona portuaria.
 
Construyida sobremanera detrás de los diques, gran parte de Róterdam ta per debaxo del nivel del mar. Por casu, la parroquia de Príncipe Alexander, nel nordés de Róterdam atopar a 6 metros sol nivel del mar, siendo este'l puntu más baxu nos [[Países Baxos]].