Diferencies ente revisiones de «Tabla d'esquí»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robó: convirtiendo/iguando HTML
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
Llinia 2:
Una '''tabla d'esquí''' o a cencielles esquí ye una tabla especialmente diseñada pa esmucise sobre la [[Ñeve|nieve]] y preparada pa realizar un descensu per un [[monte]] nevada esquiando.
 
Originalmente les tables d'esquiar yeren una única pieza de [[Madera|madera.]] Anguaño tán construyíes por un complexu ensamblaxe de pieces de fibra de carbonu, kevlar, [[titaniu]] o materiales compuestos, anque dalgunes entá pueden tener un núcleunucleu de madera.
 
Anque na actualidá hai munchos tipos d'esquí, la mayoría son llargos (hasta casi los 2 metros los más llargos) y delgaos, cola punta y la cola de mayor anchor y la parte central más estrecha pero con una mayor grosez que na punta y cola. Na parte central alcuéntrase la fixación, que ye onde s'asitia la bota d'esquí del esquiador. Esta fixación tien dos dispositivos de seguridá que lliberen la bota de la mesma en casu de devasar un determináu valor d'apierte. Protéxese asina la pierna del esquiador d'una posible quebra en casu de cayida. Suelen llevar un dispositivu de frenu que s'activa automáticamente cuando l'esquí #dixebrar de la bota, pa evitar qu'esmuza sueltu y ensin control pindiu embaxo.