Diferencies ente revisiones de «Mylène Farmer»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-d'xune +d'une)
m Iguo testu: -"dúo" +"dúu"
Llinia 34:
"Désenchantée", el senciellu principal del álbum, convertir nun fenómenu na música pop francesa, consideráu na actualidá un himnu xeneracional poles sos lletres polítiques. El cantar algamó'l númberu 1 en Francia, posición na que se caltuvo mientres nueve semana consecutives. Nesi momentu, yera'l senciellu francés más vendíu de tolos tiempos, tantu en Francia como nel restu del mundu. D'alcuerdu al [[Llibru Guinness de los récords]] vendiéronse más de 1,3 millones de copies. Tamién pasó seis semana nel númberu 1 en Bélxica, númberu 3 n'Holanda, númberu 9 en Canadá, númberu 16 n'Austria y top 20 en distintos países europeos. El cantar foi acompañada por un costosu videoclip, dirixíu por Laurent Boutonnat, y rodáu al estilu curtiumetraxe.
 
Tres el fenomenal ésitu de "Désenchantée", Farmer llanzó otros trés senciellos esitosos del álbum: "Regrets", un dúodúu realizáu con Jean-Louis Murat (Non.3) "Je t'aime mélancolie" (Non.3) y "Beyond My Control" (Non 8), esti postreru tien videoclip sexual y sangrientu que foi prohibíu nes televisoras franceses. L'ésitu de los senciellos ayudó al álbum a vender más 2.2 millones de copies, permaneciendo más de 20 selmanes na posición Non.1 de la llista d'álbumes franceses y siendo certificáu Discu de Diamante. "L'Autre..." ye l'álbum más vendíu de Farmer y el segundu álbum francófono más vendíu por una muyer, solo detrás de [[D'eux]] de [[Celine Dion]].
 
Antes del llanzamientu del tercer senciellu del álbum, el 19 de payares de de 1991, un fanáticu presentar na see de Polydor Records en París y esíxe-y a la recepcionista, apuntándola con una arma, falar con Farmer. Ante una respuesta negativa, l'home mata a la emplegada. Dempués d'esti incidente, Farmer evitó l'atención de los medios y abandonó Francia pa vivir en Los Angeles per unes selmanes.
Llinia 127:
En marzu de 2018, la cantante torna a la pantalla grande na película Ghostland, conocida en países de fala hispana como Velea nel Infiernu, escrita y empobinada por Pascal Laugier, comparte creitos con Crystal Reed y Anastasia Phillips. Aclamada pola crítica y el públicu, la cinta llogra tres premio nel Festival Internacional de Cine Fantásticu de Gérardmer y ardíciase d'una distribución internacional en más de cuarenta países.
 
El 22 de xunu apaez N'oublie Pas, un segundu senciellu en dúodúu cola cantante LP, quien compon y co-escribe'l cantar. El clip, rodáu n'Islandia, ye realizáu por Laurent Boutonnat.
 
=== Madrina artística ===