Diferencies ente revisiones de «La Española»

Contenido eliminado Contenido añadido
svg version (GlobalReplace v0.6.5)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-enllanada +llanura)
Llinia 61:
Cuba, La Española, Xamaica y Puertu Ricu conócense colectivamente como les [[Antilles Mayores|Antilles Mayores]]. Les Antilles Mayores tán compuestes de roques continentales, a diferencia de les [[Antilles Menores|Antilles Menores]], que son na so mayoría nueves islles [[volcániques]] o de [[coral]].
 
La islla cunta con cinco grandes cadenes montascoses: la [[Cordal Central (República Dominicana)|Cordal Central]], que toma la parte central de la islla, que s'estiende dende la mariña sur de la República Dominicana nel noroeste d'Haití, onde se-y conoz como'l Macizu du Nord. Esti cordal tien el picu más altu de les Antilles, el [[Picu Duarte]], que atópase a 3087 metros (10 128 pies) sobre [[nivel del mar]]. La [[cordal Septentrional]] cuerri paralela al Cordal Central al traviés del estremu norte de la República Dominicana, estendiéndose nel [[Océanu Atlánticu]], como la [[península de Samaná]]. El cordal Central y cordal Septentrional tán dixebraes peles tierres baxes del [[valle del Cibao]] y l'enllanadallanura costera del Atlánticu, que s'estienden escontra l'oeste d'Haití como'l Nord Plaine du. La más baxa ye la [[Cordal Oriental (República Dominicana)|cordal Oriental]], na parte oriental del país.
 
La [[Sierra de Neiba]] llevantar nel suroeste de la República Dominicana, y sigue al noroeste d'Haití, paralela al cordal Central.