Diferencies ente revisiones de «Liu Bang»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-enllanada +llanura)
Llinia 20:
Liu Bang, sumándose asina a la rebelión contra la dinastía Qin, poner a les ordes de [[Xiang Liang]] (項梁) y, dempués de qu'ésti fuera asesináu, pasó al serviciu de [[El mio Xin]] (羋心), el príncipe Huai de Chu, que yera'l líder nominal de la coalición de los estaos rebalbos. El mio Xin concedió a Liu la distinción de "Marqués de Wu'an". Foi naquella dómina cuando Liu trabó contactu con [[Zhang Liang]] (張良), qu'acabaría siendo unos de los sos principales collaboradores y estrategues.
 
El mio Xin fixo la promesa de qu'a aquél qu'ocupara primero la rexón de Guanzhong, la enllanadallanura del Shaanxi central, la tierra orixinal de los Qin, concederíase-y Guanzhong como reinu personal. Él mesmu encamentó a Liu Bang esta misión, en parte porque envaloraba a Liu como home rectu y bondosu, a diferencia de Xiang Yu, al que vía como cruel ya impetuosu. Mientres Xiang Yu taba somorguiáu na batalla col principal contingente del exércitu Qin, Liu consiguió invadir Guanzhong con relativa facilidá.
 
N'avientu de 207 a. C., l'últimu gobernador Qin [[Ziying]] (子嬰) rindir a Liu Bang y el so exércitu rebalbu, y en [[206 a. C.|206 a. C.]], Liu entró na capital de Qin Xianyang. Sicasí, Xiang Yu yera entá consideráu como l'home fuerte de la rebelión y Liu Bang viose obligáu a dexar el control sobre Xianyang a Xiang Yu. Este llegaría inclusive a considerar la posibilidá de faer matar a Liu nuna cena que sería más palantre conocida como'l [[llacuada de la puerta de Hong]], anque finalmente tornó llevar a cabu'l plan d'asesinatu.