Diferencies ente revisiones de «Fibra óptica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"núcleu" +"nucleu"
m Iguo testu: -"contien" +"contién"
Llinia 222:
Ye un cable diseñáu pa instalaciones nel interior de los edificios, ye más flexible y con un radiu de combadura más pequenu qu'el que tienen los cables d'estructura folgosa.
 
ContienContién delles fibres con protección secundaria qu'arrodien un miembru central de tracción, tou ello cubiertu d'una protección esterior. Cada fibra tien una protección plástica extrusionada directamente sobre ella, hasta algamar un diámetru de 900{{esd}}µm arrodiando al recubrimientu de 250{{esd}}µm de la fibra óptica. Esta protección plástica amás de sirvir como protección adicional frente a la redolada, tamién aprove un soporte físicu que sirviría p'amenorgar el so costu d'instalación al dexar amenorgar les bandexes d'empalmes.
 
== Componentes de la fibra óptica ==
Llinia 315:
=== Elementos y diseñu del cable de fibra óptica ===
 
La estructura d'un cable de fibra óptica va depender en gran midida de la función que tenga de desempeñar esa fibra. A pesar d'esto, tolos cables tienen unos elementos comunes que tienen de ser consideraos y qu'entienden: el revestimiento secundariu de la fibra o fibres que contiencontién; los elementos estructurales y de refuerzu; la funda esterior del cable, y les protecciones contra l'agua.
Esisten tres tipos de “revestimiento secundariu”: