Diferencies ente revisiones de «Arancel»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Unión Europea +Xunión Europea)
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
Llinia 15:
== Efectos del arancel ==
Los efectos fundamentales que provoca un arancel a la importación, na economía d'un país son los siguientes:
* L'efeutu fiscal suponsupón una medría de la recaldación del Estáu y nos productos con demandes inelásticas (demanda de productos indispensables), mayor va ser la recaldación fiscal, exemplu d'ello son los aranceles a la importación de la gasolina. Los recursos que se xeneren per esta vía cada vez tienen una menor importancia relativa, dientro de los ingresos del Estáu de los países industrializaos, ente que tienen una mayor importancia cuantitativa nos ingresos de los países en vía de desenvolvimientu.
* Amenorgamientu de les importaciones, del consumu de los productos sometíos al arancel y meyora de la posición de la balanza comercial de los países.
* Aumentu del preciu de los productos oxeto d'arancel nel mercáu nacional, ye por tanto negativu pal consumidor. Amás d'impulsar al país utilizar recursos ineficientemente sacrificando la producción y especialización nos bienes onde esisten ventayes comparatives.
* Aumentu de la producción nacional de bienes con arancel, La imposición d'un arancel tien dos cares, per un sitiu, sirve de protección al dexa-y a les empreses instalaes crecer exentes de la competencia del mercáu internacional, y per otru llau, un escesu de protección puede producir que'l protexíu ellabore un productu en condiciones de ineficiencia por cuanto, esta producción llograr al amparu del arancel y a costos percima de los internacionales, esviando recursos que s'utilizaríen pa producir otros bienes con mayores ventayes competitives.
 
Llinia 25:
L'arancel óptimo representa un argumentu seguru en favor de los aranceles, que provoca un empobrecimiento de los países vecinos, colo que'l peligru anicia nes represalies de los demás países que podríen tomar midíes similares. A la llarga esta situación nun podría ameyorar el bienestar económico mundial nin l'individual.
 
==Aranceles de represalia Determinaes postures tán d'alcuerdu en qu'un mundu de [[llibre comerciu]] ye la meyor solución al comerciu internacional, sicasí indiquen que nel estáu actual de la economía, ente qu'haya países que llinden les importaciones o discriminen los productos estranxeros, nun esiste otru remediu qu'emplegar el mesmu xuegu pa defendese. va tase acordies con el llibre comerciu mientres s'empleguen les mesmes condiciones en tolos países.
 
Esti argumentu nun ta bien encontáu, cuando un país alza los sos aranceles, tien un efeutu similar a que s'alzaren los sos costos de tresporte. Atoparíase un símil pal fechu de que si un país decidiera frenar el so comerciu minando los sos puertos, los demás nun tendríen de tomar la mesma decisión; d'igual forma si un país decide amenorgar la so actividá económica imponiendo aranceles sobre les sos importaciones, nun sería sensatu que los demás siguieren esi mesmu comportamientu. Los estudios históricos amuesen que los aranceles de represalia suelen llevar a otros países a alzar entá más los suyos y que rares vegaes constitúin una arma de negociación eficaz pal amenorgamientu multillateral de los aranceles.