Diferencies ente revisiones de «Malasia Oriental»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"petróleu" -"petroleu"
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
Llinia 11:
Tantu l'estáu de Sarawak como'l de Sabah fueron, enantes a la so anexón a Malasia en 1957, [[colonies britániques]]. El respaldu ciudadanu a la unión de dambos estaos a Malasia, nun se produció sicasí sinón hasta [[1963]], afalaos en parte pola inclusión de [[Singapur]] al reinu, anque darréu Singapur sería espulsada en [[1965]]. Amás esistieron intentos de anexionar [[Brunéi]] al pie de estos dos estados pero la iniciativa non fructificó de la mano de la denomada Rebelión de [[Brunéi]].
 
Los estaos de Sabah y Sarawak caltuvieron históricamente un mayor grau de gobiernu local y autonomía llexislativa en comparanza con otros estaos de Malasia Occidental. Por casu, los dos estaos dixebraron los controles de [[inmigración]], esto suponsupón la esixencia a los ciudadanos de la parte continental de Malasia de llevar pasaportes o documentos d'identidá cuando se visita a Malasia Oriental. Amás, los habitantes de Malasia Oriental amuésense ronciegos a perder les sos llingües natives en favor del malayu, la llingua nacional, y siguen calteniendo les sos distintes traces culturales.
 
La islla de [[Labuan]] foi parte de Sabah hasta [[1984]], cuando foi incluyida nun territoriu federal, alministráu pol gobiernu federal. Anguaño na islla de Labuan establezse un centru de servicios financieros estraterritoriales, col so propiu sistema fiscal y d'aduanes.