Diferencies ente revisiones de «Realismu socialista»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques
m Iguo testu: -"supon" +"supón"
Llinia 26:
El so oxetivu ye aponderar a la clase trabayadora común, yá sía [[Industria|industrial]] o [[Agricultura|agrícola]], al presentar la so vida, trabayu y recreación como daqué almirable. N'otres pallabres, el so oxetivu ye educar al pueblu en mirar y significáu del socialismu. La meta final ye crear lo que [[Lenin]] llamó ''un tipu de ser humanu dafechu nuevu'', el ''Nuevu Home Soviéticu''. Stalin describió a los executores del realismu socialista como ''inxenieros d'almes''.
 
El términu "Realismu" referir a la intención de describir al trabayador como se suponsupón que ye en realidá, portando les sos ferramientes. El proletariáu ta nel centru de los ideales [[Comunismu|comunistes]] y polo tanto la so vida ye materia digno d'estudiu. Con esto, el realismu socialista alloñar del arte [[Aristocracia|aristocráticu]] producíu so los zares mientres los sieglos anteriores, pero se entronca col enclín decimonónicu a representar la vida social del pueblu común.
 
El pintores representen llabradores allegres y musculosos, trabayadores de fábriques y granxes colectives, [[El primer tractor|maquinaria]]; mientres l'estalinismu tamién producíen numberoses semeyes heroiques de Stalin. Los paisaxes industrial y agrícola qu'esibíen los llogros de la [[Economía de la Xunión Soviética|economía soviética]] yeren temes bien comunes. Esperábase que los novelistes escribieren hestories concordantes cola doctrina [[marxista]] del [[materialismu dialécticu]]. El compositores de música teníen de crear una música vívida que reflexara la vida y lluches del proletariáu.